Ont i axlen:(

Hejsan, asså ni ser ju på rubriken att jag har ont i axlen men ni kanske vill veta hur jag fick ont i axlen, det var när jag spelade match alldeles föör tidigt i morse då skulle jag typ ta bollen från non (det är ju det som är meningen) så kom jag i världens fart från sidan och sprang rakt in i hon som hade bollen, så nu kan jag typ inte an vända högra armen:/

Och idag var det menigen att vi skulle äta grillat hoss grannen men så blev vår granne sjuk så nu blir vi säkert bara några räster eller nått, inte grillat & gott=(

Men jag har åtminstone gjort nått kul idag;) Jag och mamma va inne i stan och köpte 2 par skor och lite till min scrapbook:)

Det var nog allt för nuet, Bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0